Elaiza, Reviews & Shoplogs

Kleding Shoplog

De kinderbijslag is weer binnen, dus ik ging weer eens een paar winkels af.

Ook zoek ik nog steeds laarsjes voor mezelf, dus ik ging weer even naar de Scapino. Had daar lange laarzen gezien die lekker aan mijn voeten zaten, krijg ik de rits niet dicht!! Balen! Weer verder zoeken dus.

Voor Elaiza zag ik wel een leuk shirtje hangen bij de sale voor maar € 5,00

shirt-scapino
Maat 98/104

Aangezien Elaiza er zin in had, zijn we gelijk naar bijna alle kledingwinkels op het winkelcentrum geweest.

Bij Zeeman kocht zag ze dit shirt hagen en die wilde ze heel graag hebben, dus maar meegenomen. Kost € 3,99

shirt-zeeman
Maat 92

Bij Charles Vögele loop ik geregeld even binnen, maar koop er zelden iets. Nu vond ik wel 2 items in de sale. Bij 2 sale items kreeg je ook nog eens 20% extra korting.
Shirt was afgeprijsd naar €7,99, ik betaalde € 6,39

shirt-vogele
Maat 98

Trui is maat 1014., maar valt kleiner, alleen de mouwen zijn te lang. Kleur komt niet mooi uit op de foto, het is donkerrood (bordeaux) en op de hartjes zit een subtiel glittertje.

trui-vogele
Maat 104

Trui was afgeprijsd naar €4,99, ik betaalde € 3,99 

Bij Terstal nieuwe wanten meegenomen, want degene die ze had waren niet fijn. Ook kreeg ze daar alsnog heel snel koude handen in. Hopelijk zijn deze beter.  Kosten € 4,99wanten-terstal

 

Ik probeer alle Disney gouden boekjes (144 boekjes) compleet te krijgen (worden soms bij Kruidvat verkocht) , dus toen ik in de folder van Primera zag dat ze Efteling gouden boekjes hebben (12 boekjes), wil ik die natuurlijk ook compleet hebben. (voor Elaiza natuurlijk )
Met haar verjaardag heeft ze er al 1 gekregen. Deel 7 Het meisje met de zwavelstokjes

efteling-gouden-boekjes

Ik kocht nu deel 1 De gelaarsde kat en deel 6 Holle bolle gijs
Bij deel 1 zit nu ook  een kartonnen opberg schatkist. Normale prijs voor deze boekjes is €5,95, nu had ik ze voor € 4,95 p/st. Rest van de boekjes komen aankomende tijd ook nog wel.

Ik heb me nog redelijk ingehouden met kopen, ze heeft ook niet echt veel kleding nodig nu.

Zijn jullie ook weer gaan shoppen?

Liefs Linda

 

Geef een reactie

