Reviews & Shoplogs

Action Shoplogje

Vorige week weer eens naar de Action geweest.

20170106_112104

Eigenlijk voor de markers……maar je raad het vast al wel, die waren uitverkocht!
Natuurlijk ging ik niet met lege handen naar huis, moest zelfs nog een tweede keer terug. Ml moest nog wat hebben.

20170106_112225
Dettol: €1.79, Aluminiumfolie: €0.99, Vershoudfolie: € 0.65

Zoals altijd wel een aantal basisspulletjes. Alleen de Dettol vond ik best goedkoop en ik had niet dus goed gekeken. Zag bij thuiskomst pas dat deze al verdund is. Nouja dan gebruik ik hem wel voor in de sprayfles. Moest eigenlijk allesreiniger voor de vloer hebben.

20170106_112411
opbergbox: € 1.99, Kruidenpotjes: € 1.89

Weer een setje van 4 kruidenpotjes, had er al een aantal gehaald om de kruiden in te doen. Staat een stuk netter in de kast als al die verschillende potjes/zakjes.
De opbergbox is voor de Duplo, had er al 3, maar ze heeft weer duplo gekregen voor haar verjaardag.Zo kan het een beetje gesorteerd blijven.

20170106_112428
pedicureborstel € 0.69, Rvs fruitmessen € 2.18, hondensnacks € 1.49

Pedicureborstel, waar ook een puimsteen opzit. Ideaal voor eelt
Ik had geen appelboor, dus dit setje is wel handig
Snoepjes voor Benji

20170106_112637
Shirts € 2.89 p/st, dames Boxers € 3.99 per 2

Van deze shirts heb ik er eerder al 1 gehaald, maar daar zijn door mijn riem gaatjes in gekomen. Kleur komt niet goed uit op de foto, maar is donker/bordeaux rood en donkerblauw.
Ik zocht nog nieuwe boxers en zag deze van Australian hangen, die moesten natuurlijk in mijn mandje. In de jaren 90 heel veel Australian gedragen.

20170109_132559

 

Zoals ik eerder al zei, ik moest nog een keer terug omdat ml nog wat nodig had.

Hij moest 2-takt olie hebben. € 3.99
Ik nam gelijk nog maar een setje boxers mee € 3.99
Eigenlijk wilde ik fotolijstje met een zilveren rand, maar die hebben ze niet meer. Dus dan maar een paar zwarte erbij. (heb in de gang zilver/zwart en glas hangen) € 0.69 p/st
Lippenbalsem was ik vorige keer vergeten. € 0.79
En tja, chocolade kan ik zelden laten liggen haha, was ook diezelfde middag op…oeps! € 1.69

Aldi:20170109_100453

Bij de Aldi kocht ik nog een puntenslijper, ndat ik op diverse FB kleurpagina’s had gelezen dat deze erg goed was. Weet niet precies wat ik ervoor betaalde, heb het bonnetje niet bewaard. Was maar een paar € in ieder geval. Mocht het niks zijn voor mijn goede potloden, gebruik ik het wel voor die van Elaiza.

Liefs Linda

3 thoughts on “Action Shoplogje”

Geef een reactie

