Elaiza, Persoonlijk

Mijn keukenhulpje

Vaak wil ze erbij komen zitten als ik ga koken. Zo ook gisteren.
Meestal blijft ze overal vanaf en is ze alleen aan het kletsen, maar gisteren probeerde ze in eerste instantie stiekem de erwten uit de pan te pikken (pan was nog koud).
Tot ze door had dat ik het zag en een foto aan het maken was. Toen ging gewoon der hele hand erin. Draakje

Ik vroeg haar nog of het lekker was, want ze lust normaal helemaal geen erwten (plet ze alleen maar) “ja lekker mama, lekker koud” en ze ging daarna gewoon weer verder.
Alles bij elkaar toch zeker wel een eetlepel erwten gegeten op deze manier.

Top , heeft ze in ieder geval al iets van groente op. de broccoli die ze zelf wilde hebben, bleef daarna bijna onaangeroerd op haar bord liggen.

mijn-keukenhulpje1484862959

Geef een reactie

