Reviews & Shoplogs

Wat doe je als je je verveelt?…..

Naar de Action gaan…..haha

Nee hoor ik verveelde me niet, maar moest naar de Action voor lippenbalsem voor mijn man. Ik heb zelf de roze, die wilde hij niet hebben. Snap er niks van haha.

Gelukkig is de ziekenboeg weer ver opgeknapt. Nadat mijn man ziek thuis kwam, begon mijn dochter ook over te geven. Waarschijnlijk van de spareribs die we gegeten hebben. Ik had een andere bak en nergens last van (gelukkig).

Gelukkig was bij mij de pijn (overbelasting Efteling) ver gezakt. De energie had ik ook wel nodig, want heb een aantal x dochter om moeten kleden en een aantal wassen moeten draaien. (lees: tig keer trap op en af)

Ook een lekkere flinke pan kippensoep gemaakt, die ze gelukkig s’avonds ook allebei konden eten. Genoeg over, dus vanavond eten we ook soep met (stok)brood

Einde van de ochtend even naar de Action gelopen. Moest alleen lippenbalsem hebben, maar kwam weer met meer thuis.

* lippenbalsem
* handcreme
* 2 handenwarmers
*tandenborstels voor dochtertje
*vuilniszakken
*boxershorts (Australian)
* 2 t-shirts, maar die moeten terug, maat is niet goed.

Daarna wilden we even langs opa en oma, maar die waren niet thuis.

Oma had afgelopen week bij de Action al dit jurkje gekocht voor Carnaval. Het is maat 104 en past perfect.  (kan in ieder gaval een shirt onder). Ze heeft normaal maat 92/98, dus het valt vrij klein.

Tantie stond net op het punt om naar het plein te gaan, want die moest naar de Aldi. Dus liepen we even mee, kon ik gelijk de boodschappen doen.

Ophet plein liepen we langs de Zeeman. Ik zag dit rokje al hangen en zei nog “Laat haar het maar niet zien, want dan MOET ze hem hebben” .  (ik hou niet van tutu rokjes, dochter wel)
En tuurlijk wat doet Tantie….die gaat naar binnen haha.

Onder het mom van “dat is leuk voor carnaval met vleugels erbij ofzo” .

Tja ik gok dat het rokje morgen dus gewoon aan moet, want met rokjes/jurkjes kan ze heel goed dansen .

Maar voor Carnaval moet ik dus op zoek naar een leuk shirtje voor bij het rokje en vleugels. Iemand ideeën?? (wel budgetvriendelijk)

1 thought on “Wat doe je als je je verveelt?…..”

Geef een reactie

