tags

#30dayblogchallengeNL Tv programma en 5 bloggers

Deze blogpost is 1 van de opdrachten van de 30 Day Blog Challenge  van HareMaRiSteit

Doe je mee?  Wil je dan mij en en de bedenker HareMaRiSteit taggen?

3. Tv programma’s waar ik aan mee zou willen doen.

Heel simpel :

GEEN

Ik hou er niet van om in het middelpunt van de aandacht te staan en zou al helemaal niet met mijn kop op tv willen. Laat mij maar lekker op de achtergrond bezig zijn.

4. Vijf bloggers die ik volg.

Ik volg er best wel veel, al lees ik niet alles. Ik volg ze ook via verschillende kanalen. (Yoors ,Bloglovin, Wordpress & Instagram.)

Daarom noem ik 5 random bloggers, waarvan ik denk dat mijn volgers ze ook leuk zouden vinden.

Stuk voor stuk leuke blogs om te lezen over o.a; kinderen, recepten, shoplogs, zwangerschap enz. Neem eens een kijkje bij ze.

1 thought on “#30dayblogchallengeNL Tv programma en 5 bloggers”

Geef een reactie

