Gezondheid

Update reumatoloog

Ik was gewoon vergeten om de update van de reumatoloog online te zetten. Dus bij deze alsnog!

17-02-2017 had ik een belafspraak met de reumatoloog ivm de uitslagen van de foto en bloedafname.
Eerlijk gezegd had ik er weinig van verwacht en mijn gevoel bleek juist.

Op de foto is niks te zien en de bloedwaarden waren wat verhoogd, maar geen reden tot zorg.
Wel wil zr me over 4 maanden weer zien voor controle.

Vandaag ook bij de apotheek geweest om de laatste 2 ampullen D-cura (25.000ui vit D) en een herhaling tabletten op te halen.
Volgens de medewerker mocht ik die ampullen helemaal niet gebruiken tijdens borstvoeding. Boeken en systeem nagekeken en het nagevraagd bij de apotheker.

Nee, ik mocht ze absoluut niet meer gebruiken!
(een hoge dagelijkse dosering (+10.000iu) is niet voldoende getest en dus niet met zekerheid te zeggen dat het wel/niet schadelijk is)

Raar, maar ok prima, hou ik het wel op de dagelijkse tabletjes. Had al niet veel tijd en duurde al lang genoeg daar. Geen zin in discussie. Haal eventueel zelf nog wel extra bij.

Liefs Linda

2 thoughts on “Update reumatoloog”

Geef een reactie

