tags

#30dayblogchallengeNL Social Media

Ik zit best veel op social media. Zowel privé als voor de blog. Ik heb dan ook meerdere accounts op FB en IG.

Privé accounts hou ik ook privé, maar ook op de blog accounts deel ik redelijk wat van mijn privé leven. Al staat zeker op de foto’s van mijn dochter een ©.

Like, volg of voeg me toe als vriend.

Pinterest
Welke.nl
Yoors

Deze blogpost is 1 van de opdrachten van de 30 Day Blog Challenge  van HareMaRiSteit

Doe je mee?  Wil je dan mij en en de bedenker HareMaRiSteit taggen?
Wil je ook geld verdienen voor het schrijven van Blogs, delen van foto's, reageren bij andere bloggers en door reacties te krijgen? Meld je dan aan op Yoors en ontvang gelijk een welkomstbonus.
Geef een reactie

