diy

Diy Paasversiering

Diy Paasversiering

 

Gisteren leuke dingen gekocht bij de Action (Zie Shoplog)

Een deel van de knutsels ’s middags samen met dochter gemaakt.

Met deze leuke schaapjes en eitjes kon ze wel een beetje meehelpen.20170302_1307281

Leuke foamfiguurtjes, die simpel in elkaar te plakken zijn. Heb alleen nog geen idee wat ik ermee ga doen straks, misschien een hanger of slinger van maken.

 Op de foto is het niet helemaal goed te zien, maar er zitten een hoop glitters op. Bij de schaapjes de wol en oor/mond. En bij de eitjes hebben de eieren glitters.

De andere slingers die ik heb gekocht, maak ik van de week. Hier moet ik nog even andere lijm voor halen, want ik vind die schuimplakkers niet fijn om  mee te werken.

En wat maken jullie als voorjaars / Paas versiering?

Wil je ook geld verdienen voor het schrijven van Blogs, delen van foto's, reageren bij andere bloggers en door reacties te krijgen? Meld je dan aan op Yoors en ontvang gelijk een welkomstbonus.
1 thought on “Diy Paasversiering”

Geef een reactie

