Reviews & Shoplogs

Diy Shoplog (Action)

 

Diy Shoplog (Action)

 

Gisteren ging ik (heel verrassend) weer eens naar de Action. Eigelijk voor een afwasborstel en rietjes, maar ik kwam met voorjaars / Paasknutsels thuis en ik vergat de afwasborstel!

Verzorging:

De rietjes ben ik niet vergeten, daar zorgde dochter wel voor. €0.67

Ik moest ook shampoo hebben en zag nu dit merk. Dus dan deze eens proberen. Gelijk ook de douchegel ervan meegenomen. €0.69 p/st

Scheermesjes €2.99

DIY:

Aangezien Carnaval voorbij is en alle versiering opgeruimd, vond ik het tijd om te beginnen aan de voorjaars/ Paas versiering.

Genoeg te vinden bij de Action hiervoor, maar ik heb me ingehouden en nam maar een paar dingen mee.

Diy foam figuren. €0.49 p/st
knutselset paasslinger €0.79

Foto 3/4: Diy MDF paasslinger : €0.75 p.st

De knutsels zijn voor dochter wel nog te moeilijk om mee te helpen, dus die ga ik maken. Ik wil nog wel samen met haar iets maken, maar daarvoor ga ik nog even Pinterest afstruinen

 

2 thoughts on “Diy Shoplog (Action)”

Geef een reactie

