diy

Middagje knutselen

Vanmorgen werd dochter te vroeg naar haar zin gewekt door de graafmachines in de straat. Het was 7.30! Ze slaapt normaal tot 8/9.
Gisteren zijn ze begonnen in de straat om de waterleiding te vervangen en dus waren er vanmorgen vroeg graafmachines en een vrachtwagen in de straat. Omdat ze er wakker van was geschrokken , vond ze ze eng en wilde gelijk naar beneden. Eenmaal beneden wilde ze gelijk buiten kijken, wat ze de rest van de dag heel vaak heeft gedaan.
Graafmachines en vrachtwagens zijn toch wel erg leuk haha.20170314 vrachtwagen kijken

In de middag hebben we samen geknutseld. Eerst wilde ze kleien, maar toen ze zag dat ik ging plakken wilde ze dat ook.

  • Eerst heeft ze de blauwe gemaakt. Ik had met het Minnie mouse sjabloonboek, Minnie Mouse erop getekend. Zelf heeft ze (redelijk binnen de lijntjes) lijm erop gedaan en de papiertjes geplakt.
  • Daarna heb ik een Minnie Mouse getekend, die ze ‘ingekleurd’ heeft met glitterlijm.
  • Als laatste wilde ze ook nog met stiften kleuren.

Ik had er alleen niet echt bij nagedacht dat lijm en vooral glitterlijm er het makkelijkste afgaan, als je je handen kan wassen. Wat dus niet kon, want het water was afgesloten vandaag. Gelukkig ging het met billendoekjes ook.

Zelf ben ik verder gegaan met de paasknutsels. (Zie shoplog Action)

 

Dacht er alleen pas aan om foto’s te maken ervan, toen ik al klaar was. Dus alleen het eindresultaat.20170314 slinger, schaap, ei

Ook heb ik vanmiddag de schaapjes en eieren die ik eerder maakte opgehangen. En de nieuwe in het midden. Wilde die eigenlijk voor het raam hangen, maar vond hem daarvoor toch iets te klein en de katten blijven er dan niet vanaf.

Liefs Linda

Wil je ook geld verdienen voor het schrijven van Blogs, delen van foto's, reageren bij andere bloggers en door reacties te krijgen? Meld je dan aan op Yoors en ontvang gelijk een welkomstbonus.

1 thought on “Middagje knutselen”

Geef een reactie

