Reviews & Shoplogs

Plog Review: Inimitable Laloo Clever

laloo

Ik liet eerder al weten dat ik een pakketje had ontvangen uit Parijs.

Via Sampleo mocht ik de Inimitable Laloo Clever testen.  Volgens mij een vrij onbekend merk in NL, ik kende het in ieder geval nog niet.

Dus ik ben eerst eens op de site gaan kijken. Omdat het een Frans bedrijf is, is de site dus ook in het Frans. Gelukkig ook in het Engels!

The organizer Laloo Clever is small in size but can carry an amazing volume of accessories ! Our new organizer will carry on all your accessories from everyday life (like keys, mini-wallet, diary, pen…) to more technical one (cables, chargers, powerbanks). Thanks to its secured zip pocket, you can store your passport or travel documents, and there is even a dedicated compartment to fit your tablet !

 Toen ik de doos openmaakte, viel het me al op hoe netjes het ingepakt was, zelfs een persoonlijk briefje erbij!

 

De binnenkant is bekleed met zachte stof. Door de elastieken (met rubberen antisliprand) blijven je spullen netjes op zijn plaats In het tussenstuk zitten aan beide kanten vakjes, met aan de ene kant ook een rits erin. Ideaal voor het opbergen van je paspoort/pasjes.

 

Omdat ik geen tablet heb, heb ik de foto’s met een kleurboek en markers gemaakt. Deze neem ik sowieso vaak mee als ik ergens naartoe ga, wel zo handig dat het nu netjes hierin kan in plaats van gepropt in mijn handtas.

Ook de telefoon, oplader en powerbank passen er met gemak in.

De Inimitable Loloo Clever is verkrijgbaar in 2 kleuren. Zwart/grijs en bruin/mint en kost €49.90
Persoonlijk vind ik het niet duur voor zo’n degelijke Case / tablet tas.

 

 

Geef een reactie

