dagboek, Persoonlijk

Relaxed dagje

Vandaag een lekker relaxed dagje.

Vanmorgen na het ontbijt op het gemak dochter in bad laten gaan. Kon ik ondertussen mooi ene beetje opruimen boven en de was aanzetten.

Nadat ik dochter aangekleed had, wilde ze op ons bed tv kijken, terwijl ik de was opruimde. Tot mijn schoonzusje belde, of we naar buiten kwamen. Ze heeft sinds gisteren de sleutels van haar appartement en vanaf haar balkon kan ze bij ons in de straat kijken. Ze was nieuwsgierig of ze ons inderdaad kon zien.

Toen ik tegen mijn dochter zij dat we naar Tantie gingen, rende ze nog net niet de deur uit haha. We waren dus al de straat uit voor mijn schoonzusje op het balkon was. Samen even naar het appartement gaan kijken.

Na een klein uurtje weer naar huis, even een boterham eten. Daarna even in de achtertuin bellen blazen.

Dat vind ze helemaal geweldig! en niet alleen zij, maar ook de hond was heel blij, die probeerde de bellen te vangen.

(Ja, ik weet het . De tuin is een puinzooi. Word hopelijk in de aankomende maanden ergens volledig bestraat)


Ook kwamen er 2 pakjes met de post binnen.De CBD olie die ik gewonnen had. In de envelop zat ook een duidelijke gebruiksaanwijzing, een flyer en een zakje groene rooibos thee.

Andere pakje waren bonnen voor de Starbucks chilled classics. Deze kreeg ik binnen, omdat ik eerder niet geselecteeerd was bij de Starbucks actie. Top, nu kan ik ze toch testen!

Geef een reactie

