Reviews & Shoplogs

Mega Shoplog! o.a. Action, Zeeman, Bristol enz…

Kinderbijslag was weer binnen, dus werd het weer tijd om te shoppen.

Kinderbijslag gebruiken wij voor schoenen en kleding voor Elaiza als het nodig is. Vaak gebruik ik het ook voor een voorraadje luiers, wasmiddelen e.d.
Dit keer had ik zelf hoognodig wat kleding nodig.

Bristol

Voor Elaiza nieuwe schoenen gekocht. Ze wilde eigen zilveren spiegelschoenen hebben, maar dat vond ik toch wel erg over de top. Glitters oké, maar helemaal spiegelend gaat me echt te ver.  Na even zeuren, zag ze deze en ze was op slag verliefd. Waren €25, maar deze week krijg je nog 20% korting, dus betaalde ik €20.

Voor de shirtjes moet ik nog een keer terug, want die vallen wel erg klein. Beide zijn maat 98 en zitten behoorlijk strak. Even ruilen voor een maatje groter dus.
De gele was € 7.99 en de andere € 3.19

Action

Aangezien ik bij Stadastores was en daar een grote Action zit, moest ik daar ook even naar binnen.

*Een luchtdichte bewaarbus om de koffiebonen in te doen (€2.49)
*Grote snijplank, heb al heel lang alleen maar kleintjes en dat is best onhandig. (€3.99)
*Gietertje, gebruik nu steeds glazen o.i.d. om de planten water te geven., Dit is toch makkelijker (€0.99)

*Hondensnoepjes, maar een keer wat verschillende meegenomen. (€1.49, €0.79, €0.79)
* katten snoepjes (€1.79)
*Fruitshoot en een flesje water. Zag alleen toen we terug bij de fiets waren pas dat dit de fruitshoot met 0% suiker is, waar dus zoetstoffen (acesulfaam-k) inzitten die ik  zoveel mogelijk probeer te mijden. Een keertje kan niet veel kwaad, maar is dus wel de laatste keer dat ik ze bij de action meeneem.
*Haribo snoepjes, altijd lekker. Maar die gaan wel thuis uit het zicht, anders eet ik ze veel te snel op. (€1.99, €0.29)

*Ze hadden weer nieuwe Twinmarkers, dus die moesten ook weer mee. (€0.95 p/st)

*Zwempak. Werd wel eens tijd dat ik die ene nieuwe kocht voor dochter. Vorig jaar had ze nog een zwembroekje, maar verder zwom ze gewoon met een onderbroekje aan (in de tuin). (€ 3.99)
* wasco krijtjes, kan ze weer mooie tekeningen maken. (€0.89)
*Stiekjes voor mezelf. Ben die dingen altijd kwijt. (€0.49)
* Tja, als je bij Action bent heb je nooit genoeg aan 1 tas, dus maar weer een tasje meegenomen. (€0.79)

Emmaus

Op de terugweg van Stadastores ook nog even naar Emmaus kringloop geweest.

EmmausVond daar een tas voor maar €4, schouderband ontbreekt alleen, maar dat maakt niet uit.  Is wel een vrij grote tas, maar vind dat wel makkelijk als we ergens heen gaan, kan er dan mooi ook luiers en extra kleren in kwijt.
Elaiza mocht bij het speelgoed wat uitzoeken. Er was niet zo heel veel , maar het paardje vond ze geweldig. Ook nog een roze auto en een straaljager. Bij elkaar voor €1.50.

Vandaag zijn we samen naar de stad gegaan. Ik wilde voor mezelf nog een broek halen en voor Elaiza een jas. Ze had alleen een dikke winterjas of een dunne zomerjas. Niks ertussen in.

C&A , Wibra

Tregging , TopBij de C&A kocht ik een tregging (€9.90)
Groen shirt (€6.99)
ketting en armband voor Elaiza (€1.00)

Zeeman

Jas maat 98/104 (€9.99)
Shirt vlinder (€5.99)
grijs shirt (€3.99)

Scapino

Hush puppies slippers (€29.99)
Normaal heb ik altijd Birckenstocks, maar wilde eens wat anders. Deze lopen zelfs nog lekkerder.
Zonnebril voor Elaiza (€4.99)
Zonnebril voor mezelf (€5.99)zonnebrillen

wp-1474719450962

Geef een reactie

