dagboek, Persoonlijk

Moestuintje

Van vorig jaar had ik nog ene hoop moestuintjes en van dit jaar ook al een aantal.

Omdat de tuin nog niet klaar is en ik dus nog geen moestuinbak heb, heb ik nu alleen kruiden, rucola en radijs geplant.

De eerste plantjes konden al verpot worden, dus dat heb ik vanmorgen samen met dochter gedaan.

Van de Action had ik nog een gedroogd blok potgrond liggen, dus die in een emmer water gezet. Dat vond ze maar raar, eerst een steen, toen modder en daarna potgrond.

Omdat het niet genoeg grond was, de zak die ik nog had staan er ook bij gegooid. Rucola heeft dochter erin mogen zetten, aangezien die met potje en al in de grond kon. De radijs heb ik zelf maar gedaan.

 

Geef een reactie

