Elaiza

Cadeautjes

Aangezien dochter gisteren besloot geen luiers meer aan te willen, gaan we dus maar eens starten met zindelijkheidstraining. Gisteren had ik daarvoor al een plaskaart gemaakt, waar ze iedere keer als ze op de wc heeft geplast een sticker mag plakken.

Tot nu is het redelijk goed gegaan. Gisteren 3 ongelukjes en een poepbroek. Laatste wel in een luier gelukkig (spuitluier, kiezenleed gok ik)

Vandaag wilde ze vanmorgen haar luier nog even aanhouden, daarna is het eigenlijk op een paar drupjes na goed gegaan!

Dus vanmorgen naar de Action gegaan om wat kleine cadeautjes te kopen.

Foto 1 : emoij stickers € 0.59, Disney stickers € 0.69
Foto 2: Disney stickerbox €0.79
Foto 3: Paardje €0.59, Disney lampje € 0.89
Foto 4: Banbao €0.79, Bigweels Bus €0.99

20170420_150504Ze heeft gelukkig niet eens gezien wat ik allemaal in het mandje heb gegooid, waardoor ik het thuis nog even in kon pakken. Kan ze zelf straks een cadeautje uitzoeken.

Natuurlijk was dat niet alles….

 

Kleur en stickerboek €1.49 Deze heeft ze gekregen toen we thuis kwamen, zodat ze kon gaan kleuren. (en ik de rest inpakken ;-))

Nuk beker € 3.95 . Haar rietjesbeker was kapot, dus er moest een nieuwe beker komen. Vind het voor onderweg wel makkelijk. (en stukken goedkoper als pakjes)
Grote enveloppen €1.59
Kaart om iemand op te fleuren €0.69
Boek ‘De Gruffalo’ had ik van de week al bij de Primera gekocht.  €2.00

Cadeautjes voor mezelf

Vandaag heb ik een deel van de YP (Yoors) uit laten betalen. Met mijn verjaardag ook geld gekregen en ik ontving via GFK 2 Bol.com bonnen.

Van dat alles ga ik nieuwe stiften en kleurboeken bestellen. Deel staat al even op mijn verlanglijstje, dus word het tijd het eens allemaal te bestellen. Kan ik binnenkort weer verder kleuren.

 

Geef een reactie

