Kleuren voor volwassenen, Lifestyle, Reviews & Shoplogs

Cadeautje voor mezelf gekocht

Degene die mij op IG volgen, zullen al wel gezien hebben wat ik vanmorgen binnen kreeg.

Ik had voor mijn verjaardag wat geld gekregen om iets leuks te kopen.  Ik wilde al een tijdje mijn Stabilo collectie compleet maken, maar die zijn redelijk aan de prijs.

Een tijdje geleden zijn er ook aal aantal nieuwe kleuren uitgekomen en dus ook een nieuwe complete set van de Stabilo pen88.

Deze complete set van 50 Fineliners (47 kleuren) , kost bij de meeste winkels rond de €50,00.

Omdat ik ook graag de pen68 zover mogelijk compleet wilde hebben, zocht ik online naar het goedkoopste verkooppunt.

Bron foto’s : Stabilo.com

The Little Stokshop

Ik vond The Little Stokshop

Deze (web) winkel verkoopt o.a. de Stabilo set en de losse stiften, voor een veel lagere prijs dan anderen.

Omdat het voor mij een onbekende webshop is, zocht ik wel eerst reviews op. Deze waren zeer positief.

Dus ik ging eens kijken welke Pen68 stiften ik nog mistte en stopte ze in het winkelmandje. Van de Pen88 bestelde ik de complete set.

Nu mis ik nog een aantal van de Stabilo pen68, maar die verkochten ze alleen per 10. Dat vind ik een beetje overdreven, dus die zoek ik wel een keer in de stad.

Totaal bestelde ik 25 losse pen 68 stiften en de set pen 88 fineliners. In het winkelmandje werd automatisch een reepje chocolade toegevoegd. Altijd lekker!

Prijs van de set € 32,61 , de losse stiften variëren in prijs tussen de € 0,62 & € 0,68 per stuk.

Totaal betaalde ik € 48,99

Vanmorgen vroeg ontving een een mailtje dat 1 van de stiften niet voorradig was. Met de vraag wat ik wilde. Of bestelling laten staan, of annuleren. Ik koos ervoor om de bestelling van die ene stift te annuleren. Ik was eigenlijk ook nog in de veronderstelling dat de order nog niet verzonden was. (ook nog geen verzendbevestiging o.i.d. ontvangen)

Rond 11.30 ging de deurbel en stond DHL voor de deur met het pakketje!
Dat is snel!

Echter toen ik het pakket op tafel wilde leggen , vielen er 2 stiften uit.  Dus eerst telefoon gepakt om foto’s te maken voor het uitpakken. (doe ik meestal wel)
Aan 1 kant van de doos zat een opening, waardoor de stiften makkelijk eruit konden vallen.
Doos opengemaakt en de meeste stiften zaten netjes gebundeld in een elastiekje, maar een paar lagen los. Nagekeken, geteld en alles zat er nog in gelukkig!

Ik heb wel een mail gestuurd naar The Little Stokshop met de foto’s, zodat ze er wel vanaf weten en er rekening mee kunnen houden bij andere bestellingen.

Ik kan weer kleuren!

Nu kan ik eindelijk eens gaan kleuren in een boek dat ik al een tijd geleden kocht. (100 kleurmysteries – & verborgen personen) Ik had daarvoor alleen veel te weinig bruin/huidskleur tinten.

Mocht ik weer een keer stiften nodig hebben, ga ik zeker weer even op de site van The Little Stokshop kijken. Groot assortiment, leuk geprijsd en snelle levering!

Bron: Cadeautje voor mezelf gekocht

Wil je ook geld verdienen voor het schrijven van Blogs, je foto's te delen, reageren bij andere bloggers en door reacties te krijgen? Meld je dan aan op Yoors en ontvang gelijk een welkomstbonus. Zelfs met het delen van posts van anderen, kun je tot €191 per post verdienen!
3 thoughts on “Cadeautje voor mezelf gekocht”

Geef een reactie

