Reviews & Shoplogs

Bol.com Partnerprogramma

Logo_partner_bol.com_black_rgbAl een hele tijd ben ik partner van Bol.com hier op de blog.

Omdat ik dus in sommige van mijn blogs Bol.com links ga gebruiken, wil ik jullie uitleggen waarvoor dat is en hoe je er eventueel zelf aan deel kan nemen.

Kleuren voor volwassenen

Zoals jullie waarschijnlijk al wel gezien hebben, heb ik nogal een verzameling kleurboeken. Ik kleur dan ook best wel vaak en deel de platen voornamelijk op Instagram.

Niet alle boeken heb ik via Bol.com, maar een aantal wel (en weer een paar onderweg). Hierover zal ik nog een blog schrijven.

In die blog zal ik dus links gebruiken van Bol.com.  Net zoals ik al eens eerder een blog geplaatst heb over kleurboeken op mijn Life by mama Linda

Als je dan op die links klikt, kom je uit op de pagina van het boek of op de homepage van Bol.com. Mocht je besluiten om een bestelling te doen, krijg ik daar een klein percentage van. Daarvoor moet je uiteraard wel via 1 van mijn links op Bol.com gekomen zijn

Het kleuren voor volwassen is maar 1 van de vele onderwerpen waarover ik zou kunnen schrijven. Of ik over producten ga schrijven weet ik nog niet.

 In ieder geval zal er bij iedere blog waar ik met Affilliate links werk het erbij vermeld staan, zodat jullie het weten.

 

Zelf Partner worden?

Zelf partner worden is heel simpel.

Je hebt er alleen maar een website/blog voor nodig, waar je je artikelen met links kan plaatsten.

Kijk hiervoor op de Website van het Partnerprogramma

Gebruiken jullie het Bol.com partner programma al of zijn jullie het ook van plan ook te gaan gebruiken?

Mogelijk kan ik bij de volgende bestelling 1 van jullie links dan gebruiken.

Waarschijnlijk overbodig om nu te vermelden, maar deze blog bevat Affiliatie links.

 

2 thoughts on “Bol.com Partnerprogramma”

Geef een reactie

