Lifestyle, recepten, Reviews & Shoplogs

Lekkere frisse smoothies!

Ik liet afgelopen week al weten (op Yoors en IG) dat ik een Philips Blender mag testen. https://yoo.rs/lifebymamalinda/blog/philips-blender-testen-1495277667.html?Ysid=22015

Dus ben ik weer dagelijks lekker smoothies aan het maken.

Dit is een heel simpele, maar heerlijk fris
Smoothie
1 banaan
1/2 bakje aardbeien,
scheutje appelsap
paar ijsblokjes (optioneel)

Dit keer heb ik de ijsblokjes wat later toegevoegd, maar dat is met deze blender eigenlijk niet eens nodig, want er zit een ijscrusher stand op. Ideaal!


Lekkere smoothie / milkshake
Smoothie
2 bananen
1/2 bakje aardbeien
100ml melk
4 bollen vanilleijs

Even blenderen en smullen maar!


1 van de lekkerste tot nu toe vind ik! Smoothie

Heerlijk verfrissend met de warme dagen.

1/4 galiameloen
1/2 appel (elstar)
1 banaan (bevroren)
50ml water
6 ijsblokjes

Alles in de blender en eerst het ijs crushen.
Daarna nog even goed blenderen , zodat het een mooie gladde smoothie is.

 

Smakelijk!!

 

wp-1474719450962

Geef een reactie

