dagboek, Persoonlijk

Eigenwijs

Vandaag weer eens heerlijk eigenwijs geweest, ik leer het ook nooit haha

Sinds we hier wonen, wil ik al dat de achtertuin opnieuw bestraat wordt. Heb ook het eerste jaar zga alle planten er al uit getrokken, want ik en planten gaan niet samen.

Het voorjaar erop zouden we aan de tuin beginnen, maar toen werd ik zwanger en hadden we dus andere prioriteiten.
Intussen via via meerdere stapels ‘nieuwe’ ontvangen en weer de planning om de tuin te gaan doen. Ik verwijderde weer al het onkruid en de woekerende bramenstruik. Maar weer kwam er van alles tussen.

Vorig jaar zijn er plannen gemaakt hoe de tuin bestraat moet worden en gekeken wat we nog nodig hebben (mogelijk een kraantje ivm veel stronken).

Afgelopen maanden ook steeds weer de planning om te gaan begonnen, maar weer komt er van alles tussen, of het is bagger weer, of te warm enz….

Afgelopen week hadden we een zwembadje gezet en mijn dochter vind dat helemaal geweldig. Haar neefje kwam ook een middagje zwemmen. Wat resulteerde in 2 springende peuters in het badje. Gevolg….Beide blauwe knieën, doordat het badje op grindtegels staat (wel met dekens eronder)

Dat was voor mij de druppel.

Vandaag heb ik het zwembad aan de kant gezet en ik heb alle grindtegels eruit getrokken! Waren er zo’n 40.

Van het grote zwembad van vorig jaar hadden we nog een heel groot grondzeil. Die heb ik over het zand heen gelegd en daarbovenop het zwembadje weer. Morgen zwembadje weer vullen, dan kunnen ze weer lekker spelen in het badje zonder blauwe knieën te krijgen.

Maar dat betekend dus dat de mannen nu echt binnenkort aan de tuin moeten gaan beginnen, dat zeil kan er natuurlijk niet heel het jaar blijven liggen. 😉

Op het moment voel ik me nog goed en heb ik nog nergens noemenswaardige pijn, maar ik denk dat ik er morgen best wel een heel veel spijt van ga hebben…..tja moet ik maar niet zo eigenwijs zijn! Morgen dagje relaxen dus.

Geef een reactie

