Lifestyle, Reviews & Shoplogs

Parodontax Ultra Clean

Gisteren kreeg ik via The Insiders weer een pakketje binnen om te testen. Nou ja binnen, ik moest het gaan ophalen bij een UPS punt.

Paradontax

Dit keer mag ik de vernieuwde Paradontax tandpasta testen.

Ik heb in het verleden vaker Paradontax gebruikt, maar eigenlijk sinds de zwangerschap van mijn dochter niet meer. Toen vond ik het ineens smerig, maar dat gold toen voor heel veel soorten tandpasta. Ik hou sowieso niet van de erge munt smaak die tandpasta meestal heeft.

Paradontax heeft wel een aparte smaak (zout), maar ik vind dat je er snel aan went. Vond het altijd een erg fijne tandpasta, dus hopelijk de vernieuwde ook.


Inhoud pakket

1 tube tandpasta
1 tandenborstel

1 fles mondwater (deze heb ik eerder gehad en vond ik toen vies, dus ben benieuwd)

Om uit te delen:
20 kleine tubes tandpasta
20 kortingsbonnen (50% kruidvat)

P1040488


Parodontax Ultra Clean tandpasta

Eén op de drie mensen heeft (onbewust) last van tandvleesproblemen.

Parodontax Ultra Clean tandpasta heeft een unieke formule die fluoride en natriumcarbonaat bevat. Met deze aangepaste tandpasta verwijder je tot 4x meer tandplak dan met gewone tandpasta’s*. Daarmee helpt het tandvleesproblemen te voorkomen en tandplak te verwijderen voor gezond tandvlees en sterke tanden. Parodontax Ultra Clean is de nieuwste aanwinst binnen het Parodontax assortiment. De nieuwe smaak draagt bij aan een ultra schoon en fris gevoel!

Bron: www.theinsiders.eu

Mondwater voor tandvleesproblemen

Parodontax® Mondwater helpt bij dagelijks gebruik je tanden en tandvlees beschermen tegen bacteriën die tandvleesproblemen kunnen veroorzaken. Het bevat Fluoride en Chloorhexidine. Chloorhexidine vermindert effectief tandplak, de belangrijkste oorzaak van tandvleesproblemen.

Parodontax® Mondwater verwijdert tot 3 keer meer tandplak tussen de tanden dan poetsen alleen! Bevat fluoride om je tanden te helpen versterken en helpt gaatjes te voorkomen.

  • effectieve vermindering van tandplak in combinatie met dagelijks poetsen
  • tot 12 uur actief
  • dagelijkse bescherming tegen tandbederf

Bevat een lage concentratie van chloorhexidine digluconaat (0,06%) en 250 ppm fluoride.

Bron: www.parodontax.nl 

Verwijder effectief tandplak met de parodontax tandenborstel

In het kort:

  • ontworpen om tandvleesproblemen te helpen voorkomen bij tweemaal daags poetsen
  • kleine borstelkop, met borstelharen in twee verschillende lengtes
  • zachte tongreiniger achterop de borstelkop
  • ergonomisch gevormd handvat

parodontax® Tandenborstel – Ontworpen om tandvleesproblemen te helpen voorkomen bij tweemaal daags poetsen

Onze aanbeveling:
Wij raden je aan om je tandenborstel elke 3 maanden te vervangen.
Kans op verstikkingsgevaar als je de borstel te ver achter in de mond plaatst.

Bron: www.parodontax.nl
Deze blog bevat producten die ik heb ontvangen van een bedrijf om te testen
 Ook geplaatst op:  Tandpasta Testen
2 thoughts on “Parodontax Ultra Clean”

Geef een reactie

