Gezondheid, Persoonlijk

Missed abortion / miskraam #4

Maandag zijn we er tijdens een 2e echo achtergekomen dat ik weer een missed abortion / miskraam heb. Dit is nu de 4e keer. (20-11-2013, 20-4-2016, 5-12-2016)

2 weken geleden de 1e echo gehad en een kloppend hartje gezien. Nu blijkt dat het weer kort daarna is gestopt.

Donderdag heb ik een afspraak in het ziekenhuis bij de gynaecoloog voor bespreken hoe verder. Mogelijk weer curettage. Ook gaat er nu onderzocht worden waardoor het steeds mis gaat.

Vrijdagmiddag wordt ik gecuretteerd. 6 weken daarna weer een afspraak voor nacontrole en dan moet ik ook bloed gaan prikken voor de onderzoeken.

Voorlopig ben ik dus echt niet veel online , maar zodra ik me goed genoeg voel zal ik er weer een blog over schrijven.

wp-1474719450962

 

4 thoughts on “Missed abortion / miskraam #4”

Geef een reactie

