Reviews & Shoplogs

Pakketje van Théophile Berthon

Ik kreeg een pakketje binnen. Ik verwachtte niks, dus ik had geen idee waar het van was.Kopfoto

Toen ik het pakket even bekeken en open gemaakt had, wist ik weer waar het vandaan kwam. Ook omdat het pakket uit Frankrijk kwam. Een tijdje geleden had ik me opgegeven voor een testpakketje op Sampleo. Schijnbaar was ik uitgekozen om te testen en daardoor kreeg ik het pakketje binnen.

 

In het pakket zat een mooi ingepakte doos. Nieuwsgierig de deksel eraf gehaald. Bovenop lag een boekje. De rest was nog verder ingepakt.

Box Cocooning Poudre d’Iris  

20170629 #TheophileBerthonSampleo 3

In de box zit een Body Butter, een nachtcrème en een lichaamsserum.
De ingrediënten zijn voor minimaal 98.3% natuurlijk!
Prijs voor deze box is € 59,90

 

De voedende nachtcrème  75ml € 24,90

20170629 #TheophileBerthonSampleo 7 Nacht creme

Ontdek alle natuurlijke voordelen van de waardevolle oliën met een specifiek doel, uw huidverzorging. Gecreëerd om een rijke crème te bieden voor een nog mooiere huid in de morgen. Argon staat bekend voor het tegengaan van huidveroudering door het Hydro lipiden film van uw opperhuid te herstellen. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat Argon olie nieuwe energie brengt voor uw huid en de vitale functies van uw cellen. Kariteboter bevat

vitamines A, D, E en K vooral bekend voor de tegengaan van huidveroudering.

 

Het lichaamsserum 100ml € 34,90

20170629 #TheophileBerthonSampleo 6 Lichaams serum

Ontdek de nieuwste creatie van Théophile Berthon, de vettige en droogt de huid niet uit. Verrijkt met 5 waardevolle oliën: Olijf, Macadamia, Zoete amandelen, Zonnebloem, Organische Camelina met -Tocoferol (Vitamine E). Dit voedt en laat de huid stralen, en de ingrediënten verzachten de huid en laten uw haar glanzen.
Vol van eigenschappen omdat zonder water dit product uw een comfortabel en subtiel resultaat geeft. Dankzij de exceptionele doordringing van het serum smeert het heel fijn en geeft het een heel fijn gevoel.

Een intense body butter 250ml € 31,90

20170629 #TheophileBerthonSampleo 5 Body Butter

Ontzettend rijk door de 6 natuurlijke toevoegingen zoals organische olijfolie, dit brengt zachtheid, comfort en soepelheid voor uw huid. Het is speciaal gecreëerd om makkelijk aan te brengen en makkelijk door te dringen zonder een vettig gevoel achter te laten. De crème geeft een intens en langdurig resultaat gedurende het hele jaar. Val voor de tedere en smeltende textuur van een complete huidverzorging.

Val voor de tedere en smeltende textuur van een complete huidverzorging.

 

Review:

Inmiddels heb ik de producten een poosje gebruikt. En ik ben vooral fan van de body butter! deze smeert goed uit, trekt snel in en heeft een zachte geur. Ik heb normaal snel last van een droge huid op mijn benen. Met deze bodybutter heb ik daar geen last meer van. Deze blijf ik nog wel even gebruiken!

Body serum: Smeert fijn en ruikt erg lekker. Voor een (zeer) droge huid erg fijn. Ondanks dat het wat vettig is, trek het wel snel in. Nadeel vind ik wel dat een glazen fles is. Ik en vettig –  glazen fles is meestal niet zo’n goede combi. Tot nu toe nog niet gevallen, maar dat zou nog wel eens kunnen gebeuren.

Nachtcrème: Deze is niet vettig en smeert ook lekker. Maar voor mij is de parfum te sterk, ik rook hem in de ochtend nog. Hierdoor heb ik hem ook niet vaker gebruikt.

 
Voor meer info over de producten kijk op:
Théophile Berthon (officiele website. Let op: Franstalig)
Ingredienten: Zie hieronder

wp-1474719450962

Bronnen: Sampleo &  Théophile Berthon
Dit artikel bevat producten die ik heb gekregen.

 

 

Ingredienten:

Bodybutter: AQUA (WATER)**, VITIS VINIFERA (GRAPE) SEED OIL**, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL**, CETEARYL ALCOHOL**, DICAPRYLYL CARBONATE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER**, ORYZA SATIVA (RICE) STARCH**, GLYCERIN**, OLEA EUROPAEA (OLIVE) FRUIT OIL*, TOCOPHEROL**, GLUCOSE**, CETEARYL GLUCOSIDE**, CHONDRUS CRISPUS (CARRAGEENAN) POWDER**, XANTHAN GUM**, PARFUM (FRAGRANCE), ETHYLHEXYLGLYCERIN, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, CITRIC ACID**, SODIUM GLUCONATE**, CARAMEL**, BENZYL SALICYLATE, CITRONELLOL, COUMARIN, LINALOOL

Lichaams serum: HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL**, COCO-CAPRYLATE/CAPRATE**, DODECANE**, UNDECANE**, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE**, TRIDECANE**, MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL**, PARFUM (FRAGRANCE), PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL**, OLEA EUROPAEA (OLIVE) FRUIT OIL**, CAMELINA SATIVA SEED OIL*, TOCOPHEROL**, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BENZYL SALICYLATE, CITRONELLOL, COUMARIN, LIMONENE, LINALOOL

Nachtcreme: AQUA (WATER)**, GLYCERIN**, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER**, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL**, DICAPRYLYL CARBONATE, CETEARYL ALCOHOL**, ORYZA SATIVA (RICE) STARCH**, ARACHIDYL ALCOHOL**, GLYCERYL STEARATE**, CAPRYLOYL GLYCINE, BIOSACCHARIDE GUM-1**, OLEA EUROPAEA (OLIVE) FRUIT OIL**, TOCOPHEROL**, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL*, GLUCOSE**, ARACHIDYL GLUCOSIDE**, BEHENYL ALCOHOL**, CETEARYL GLUCOSIDE**, GLYCERYL CAPRYLATE**, CHONDRUS CRISPUS (CARRAGEENAN) POWDER**, LEVULINIC ACID**, PARFUM (FRAGRANCE), SODIUM ANISATE**, SODIUM BENZOATE, SODIUM LEVULINATE**, CITRIC ACID**, SODIUM HYDROXIDE, BENZYL SALICYLATE, CITRONELLOL, COUMARIN, LINALOOL

*Organische ingrediënten.

** ingrediënten van natuurlijke afkomst.

Minimaal 98.3% van de ingrediënten zijn natuurlijk

1 thought on “Pakketje van Théophile Berthon”

Geef een reactie

