dagboek, Persoonlijk

Soms is het leven als een druppel water….

Druppel water .Duidelijke boodschap: Geniet van het leven, want het kan zomaar voorbij zijn!

En toch is dat soms ook erg moeilijk. Nu heb ik er wat meer moeite mee.

De laatste miskraam heeft er mentaal behoorlijk ingehakt, waardoor mijn hoofd weer overuren draait en dan ga ik denken aan wat als…….

Als de zwangerschappen wel goed waren geweest?

Dan had ik deze maand een aantal feestjes gevierd (3 jaar en geboorte) dan had er 1, 9 maanden  geworden en had ik 3 maanden zwanger geweest. (weet ook wel dat ik zo niet moet denken, maar dat doe je onbewust toch)

Ook denk ik deze dagen weer veel aan mijn moeder, die veel te vroeg is heen gegaan.

Maar het meeste denk ik op het moment aan mijn schoonzusje, zwager en neefje, die deze week de 1ste verjaardag hadden moeten vieren van hun dochter en zusje. In plaats daarvan is het deze week een jaar geleden dat ze is overleden.

Maar ook door deze gebeurtenissen ben ik extra dankbaar dat ik een gezonde dochter heb, die ik deze week dan dus ook extra vaak knuffel.

wp-1474719450962

 

Bron Tekst in de afbeelding: Wishes for You
Bron afbeelding : Pixabay

Geef een reactie

