Reviews & Shoplogs

Mega Shoplog juli 2017

Afgelopen maand weer eens wat geshopt bij o.a. : Zeeman, Action, Sportsworld, Kruidvat, HEMA en meer….
Dit keer ook weer eens voor de man, die had o.a. zwembroeken/korte broeken nodig.

  • Aangezien de AH een 1+1 aktie had op Pampers, had ik daar dus even een voorraadje van gehaald. In totaal 8 pakken, dus we konden weer even vooruit. Meestal haal ik ze bij de Kruidvat, omdat die goedkoper zijn. Maar met deze actie is het zga dezelfde prijs. De broekjes van Pampers vind ik wel fijner.
  • Bij Aktiesport waren de sneaker sokken in de aanbieding 3 sets voor €10.00
  • Man wil altijd (zwem)broeken met zakken en daar moeten ritsen inzitten. Die zijn dus echt maar in 1 winkel te vinden, dus daarvoor gaan we altijd naar Sportsworld. Kortste broek was €12.00 , de andere 2 €15.00 p/st
    AH, Sportsworld, Aktie Sport, juli 2017
  • Voor Elaiza weer nieuwe schoenen. Haar andere sneakers waren niet echt stevig, maar zijn voor buiten spelen enz wel goed genoeg. Ik wilde wel een paar stevige schoenen (leren) voor haar. Sandalen en slippers loopt ze niet goed op (doorzakken)
    Deze waren afgeprijsd van €39.99 naar €19.00
  • Waterschoenen had ze ook niet meer en die zijn toch wel erg handig. € 6.99Scapino juli 2017
  • Bij de Zeeman in de uitverkoop een geel t-shirt (foto is niet kleurecht) voor €1.50 en een sweater (op de groei) voor €3.00
  • Ook kocht ik daar een zwarte Kappa sweater voor man €9.00
  • Laatste tijd is ze gek op Minnie Mouse, dus toen ik dit nachthemd zag, moest ik die meenemen €3.19Zeeman wibra juli 2017
  • Action loop ik geregeld even binnen en koop er vaak meer dan nodig is.
  • Elaiza had een vrij dun kussen op haar bed, maar aangezien ze bijna altijd op haar buik slaapt, vond ik een dikker kussen nog niet echt nodig. Tot een week geleden. Toen moest ineens iedere avond het kussen van de bank mee naar boven. Dus maar naar de Action en een  normaal kussen gehaald voor haar. €3.99
  • Minnie Mouse puzzel 1.99
  • (Paw Patrol) sokken€ 1.99
  • Geurstiften €0.79. Bij een deel was dezelfde dag al de punt afgebroken.
  • Ik wil al een hele tijd een aantal kilo’s kwijt en vooral buik/billen, dus maar eens kijken of dat met hoepelen lukt. Dacht dat dat toch makkelijk was, maar het is toch best lastig. Ook krijg ik best van van mijn bekken/heupen, dus toch een beetje oppassen met wat ik doe. Kost €7.69
  • Kneipp shampoo € 1.49, Nivea deo € 1.49, Scrub handschoen €0.47
  • Prikkers €0.54, Folie € 0.65, afwasmiddel € 0.58, kattenvoer €1.99, cakevorm € 3.29Action juli 2017
  • Zeeman 2 Xl Hydrofiel doeken. 1 voor Elaiza en 1 voor in een kraamcadeau
  • Ook kocht ik een basic grijze capri legging en een T-shirt voor mijn man
  • Kruidvat sokjes voor kraamcadeau Zeeman, kruidvat juli 2017
  • Ook van oma nog wat (HEMA ) kleertjes gekregen. rokjes en broek maat 98/104. Is nog wat aan de ruime kant, maar de rokje kunnen al wel.
  • 2 pack shirtjes. de witte heeft gouden stipjes €6.00 (maat 92)
  • Joggingsbroek €8.00 Is nog te groot, maar lekker voor het najaar
  • Oranje tule rokje. € 7.00
  • Rokje met driehoekjes  wit/donkerblauw €4.00. Deze vind ze super leuk en wil ze dus ook steeds aan. Hema juli 2017
  • Elazia had pas een weekend wat koorts. Een gewone thermometer vind ze op zich prima, maar ik vind het onhandig. Dus bij de Kruidvat een oorthermometer gehaald. Ideaal. Moet hem alleen wel goed wegleggen, want het is ook leuk speelgoed. €19.99
  • Ook was er weer uitverkoop bij het speelgoed, dus mocht ze weer wat uitkiezen. Ze koos voor een my little pony  €2.49 p/st
  • Dag later ben ik alleen terug gegaan en heb ik de andere 2 my little pony’s ook gehaald. Ook nam ik het popje mee €1.79. Deze 3 heb ik weggelegd voor later (bijv. voor wc-training/5-12/verjaardag)
  • Ze drinkt het liefste hele dagen fruitshoot. Krijgt ze niet natuurlijk, maar wel handig in huis te hebben. Nu was het in de aanbieding voor €5.99.
  • Ijsjes zijn een grote favoriet en het liefste raketjes. Aangezien die bomvol suiker zitten, maak ik liever zelf ijsjes met fruit. Deze vormpjes waren €0.99 en als ik ijsjes hierin maak, verkiest ze deze boven waterijs
    Kruidvat juli 2017

Met kleren kan ze wel weer even vooruit, kast hing nog behoorlijk vol. Einde van de vakantie wil ik nog wel een paar (spijker)broeken bijhalen bij H&M. Degene die ze nu heeft beginnen krap te worden. Maar die heeft ze nu toch bijna niet aan. (als het weer tenminste mee wil werken)

Ook moet ik nog wat spullen verzamelen voor een kraamcadeau. Maar daar heb ik nog wel even voor.

wp-1474719450962

 

2 thoughts on “Mega Shoplog juli 2017”

Geef een reactie

