dagboek, Persoonlijk

Even bijkletsen

De afgelopen weken is het vrij rustig geweest op mijn blog. Op een paar ingeplande berichten is na, is er niks online gekomen en dat had een reden.

 

 

Het was wel mijn bedoeling om deze zomer een hoop berichten te schrijven en te posten. Maar sinds de laatste curretage , zit ik niet lekker in mijn vel, gaat het lichamelijk niet lekker en heb ik gewoon even geen zin om te schrijven. Krijg wat ik wil schrijven ook niet geschreven nu. Komt nog wel.

Ik lees wel blogs en kijk geregeld op IG.
Al Heb ik de laatste tijd ook weinig zin in IG. Ik volg erg veel moeders en mamabloggers . En er zijn er nogal wat of zwanger of net bevallen. Ookal ben voor iedereen heel blij en gun ik het ze ook van harte, met de foto’s heb ik af en toe toch even wat moeite.

Ziekenhuis:

We zijn bezig met onderzoeken waarom het al 4 keer fout is gegaan, maar ik heb eind september pas weer een afspraak bij de gynaecoloog. Tot die tijd moeten we sowieso weer wachten.

Ook heb ik eind september weer een afspraak bij de reumatoloog staan, om te kijken of er veranderingen zijn ten opzichte van de vorige keer. Toen waren er reumawaarden gevonden in mijn bloed, maar kon ze lichamelijk (nog) niks ontdekken, buiten de FM klachten. Ik merk zelf dat er dingen veranderd, dus hoop eigenlijk dat er eens een keer goed verder gekeken wordt.

Vakantie voorbij:

Volgende week gaat Elaiza weer een paar dagdelen naar de voorschool. Daar zeurt ze nu alweer 4 weken om haha. Ze vind het ook heel erg leuk.
Als ze op school is heb ik ook weer even wat meer tijd voor mezelf en kan ik hopelijk wat meer rust in mijn hoofd creรซren en weer wat schijven.
Vind het ook best lastig om te schrijven als zij rondloopt, want meestal wil ze dan op schoot om filmpjes te kijken, of gewoon kijken wat ik aan het doen ben. ย ’s Avonds heb ik er gewoonweg geen zin in, dan kijk ik liever een filmpje of serie.

Ontspanning / tuin:

Paar weken geleden ben ik begonnen aan een diamond painting die ik bestelde op AliExpress .
voor op haar kamer. Op IG staan er al een aantal foto’s van. Ik ga hier nog een plog over maken binnenkort.
Kleuren heb ik niet vele gedaan, binnenkort maar weer eens aan beginnen.

Verder zijn we naar de Efteling geweest en mee gaan varen.

Ook heb ik een poging gedaan de voortuin onkruidvrij te maken en te snoeien, maar daar ben ik al snel mee gestopt. Wat een rotwerk. Struiken gaan er dit najaar denk ik dus ook nog uit, alleen de lavendel laat ik staan. Grind moet er eigenlijk uitgegraven worden en vernieuwd. Nu 2 lagen worteldoek en grind, waar onkruid dus gewoon doorheen komt. Maar dat is voor volgend voorjaar, eerst de achtertuin.

 

Voor nu nog even genieten van het lekkere weer en hopelijk volgende week weer wat meer zin om te schrijven.

wp-1474719450962

4 thoughts on “Even bijkletsen”

  1. Doe rustig aan en neem je tijd! Dat heb je echt nodig.

    Moet een beetje lachen om de voortuin. In ons nieuwe huis ook worteldoek en steentjes waar onkruid en paddenstoelen doorheen komen. Heb hem al een paar keer helemaal onkruidvrij gemaakt maar het komt elke keer terug!

    Like

    1. Moet ook de tijd nemen, maar is lastig. Laatste keer heeft er ook echt ingehakt.

      Die tuin is echt een ramp, aangelegd door de woningbouw, dus gewoon nieuwe doek/steentjes over het oude gegooid. Heeft denk ik ooit ook gras onder gezeten en een hoop bloembollen die ieder jaar opkomen.
      Gooi er wel weer een paar liter azijn overheen.

      Like

Geef een reactie

